Четвер, 1 Жовтня, 2020

Генадій Кернес про послуги «онлайн»

Виборча політика: «Блок Кернеса – Успішний Харків»

Цієї осені 2020 року відбудуться вибори мера, Геннадій Кернес планує подавати свою кандидатуру. Це буде третій строк для міського голови, в цей період він...

Відносини «Харків та В. Зеленський»

Не секрет, що Харківська область на виборах підтримала, продемонструвала колосальну довіру до Президента України. Вже за перший рік свого правління Володимир Зеленський встиг змінити...

Чимало послуг вже переведено в режим «онлайн». Це досить зручно, містяни погоджуються з цим твердженням. Міський голова Харкова підсумовує результати проведених опитувань стосовно того, які послуги харків’яни хотіли б ще отримувати дистанційно. Деталями поділиться Харків Yes.

Популярні послуги

Проведені опитування показали, що найбільшим попитом користується онлайн-черга в адміністративні та соціальні служби. Окрім цього, харків’яни з радістю перевели б передачу лічильників, оплату комунальних послуг в режим «онлайн». Популярністю користується також розділ отримання інформації про роботу місцевих служб. Яскравим тому прикладом є зміна руху громадського транспорту, чи відключення водопостачання, електроенергії, наприклад.

Варто відмітити, що містяни вже можуть оплачувати комунальні послуги дистанційно. Досить новою послугою на «Порталі електронних сервісів» є послуга замовлення онлайн довідки про місце проживання дитини. Кожний житель Харкова може скористатися даною можливістю. Для цього необхідно ввійти на портал за допомогою електронного цифрового підпису, вказати ПІБ, дату народження представника та дитини, вказати адресу проживання, натиснути на клавішу «Сформувати довідку». Далі заявник отримає файл довідки.

Ще одна цікава послуга стала доступною в режимі «онлайн». Інформацією поділився Олег Дробот, котрий виконує обов’язки заступника Харківського міського голови по питанням цифрової трансформації. Мова йде про послугу онлайн-перекладача язика жестів для слабочуючих. За попередніми підрахунками, в місті проживає близько 5% людей з проблемами слуху. Незважаючи на вади слуху, вони мають також отримувати послуги, відчувати себе комфортно в місті. Саме тому для такої категорії людей була введена нова послуга, доступна в режимі «онлайн».

Виглядає це наступним чином. Люди з вадами слуху будуть спілкуватися, наприклад, з адміністратором за допомогою спеціального планшета. Таким чином, відбуватиметься відео зв’язок з перекладачем.

«Мій Харків»

Це прогресивна ІТ-платформа, єдиний додаток, котрий відкриє для містян нові можливості. Це єдиний сервіс, де жителі Харкова зможуть дізнаватися актуальну інформацію, отримувати послуги з різних сфер в режимі «онлайн». Геннадій Кернес зазначає, що не потрібно буде більше запам’ятовувати безліч паролів, заходити на велику частину різноманітних сервісів. В цілому, це ще й економить час користувачів, їх нерви, а це також важливо.

Даний додаток в цілому зробить життя в Харкові більш комфортним. «Місто в смартфоні» – це вже поряд, його реалізація значно полегшить життя кожному жителю Харкова, доступ до всіх міських послуг в режимі «онлайн».

Досить важливими є подібні опитування, вони показують, що для містян важливо, а що відкладається на другий план. Отримані дані врахують в новому ІТ-продукті «Мій Харків». Міський голова вдячний кожному містянину, котрий проходив опитування, зробив свій внесок в розвиток міста.

Генадій Кернес про послуги «онлайн»

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

SlotoKing – інтернет казино, де збуваються будь-які мрії

Незважаючи на надлишок в глобальній мережі азартних порталів, казино SlotoKing вигідно виділяється на їх фоні. Надійність казино у всіх аспектах діяльності, чесні...

Xiaomi Mi Band 5 – серйозний конкурент на харківському ринку фітнес-браслетів

Xiaomi Mi Band 5 - це поліпшена версія Mi Band 4: розробники усунули деякі недоліки, а також додали масу нових функцій. Ціна нового фітнес-браслета...

Виборча політика: «Блок Кернеса – Успішний Харків»

Цієї осені 2020 року відбудуться вибори мера, Геннадій Кернес планує подавати свою кандидатуру. Це буде третій строк для міського голови, в цей період він...

Запити міського голови стосовно покращення міських сервісів

Геннадій Кернес працює над покращенням міських сервісів, котрі сприятимуть більш комфортному життю містян. Для цього застосовуються опитування, створюються цікаві платформи, результати котрих міська влада...

Генадій Кернес про послуги «онлайн»

Чимало послуг вже переведено в режим «онлайн». Це досить зручно, містяни погоджуються з цим твердженням. Міський голова Харкова підсумовує результати проведених опитувань стосовно того,...