Неділя, 17 Жовтня, 2021

На піар департаменту міськради в соцмережах в Кернеса витратять 160 000 гривень з бюджету

 

З моменту впровадження карантину по всій Україні набирають актуальність різноманітні онлайн послуги, івенти і курси. Воно і не дивно, адже люди стали проводити більше часу у соціальних мережах і не мають змоги отримати ті чи інші послуги офлайн. В цьому плані вирішили не відставати і у Харківській міській раді, де оголосили про укладання контракту з SMM-фірмою, пише kharkovyes.com.ua.

Мова саме йде про Департамент адміністративних послуг і споживчого ринку, який за свіжим договором обслуговуватиме дехто ФОТ Ніколаєв Олександр Олександрович, надавані SMM-послуги вартуватимуть міському бюджету 160 тисяч гривень. До них входитиме розміщення таргетингової реклами у Фейсбуці та Інстаграмі. Ціна за кожну публікацію у перший місяць складе трохи більше 5 з половиною тисяч гривень за її налаштування і по 8 тисяч за кожен її показ. Такі заходи планується проводити два місяці: 8 і 7 публікацій у перший і другий місяці роботи відповідно. Заплановане охоплення аудиторії складає майже 300 тисяч акаунтів за два місяці.

Інформування населення про онлайн послуги в теперішній час є дійсно важливим і покликане усунути зайві контакти і переміщення людей містом під час пандемії. Проте за повідомленням Харківського антикорупційного центру, ціни на такі послуги є дуже завищеними, адже нещодавно Державний фонд вкладів фізичних осіб витратив майже таку саму суму (147 тисяч гривень) на показ своїх публікацій аудиторії, що складає 3 мільйони людей, що вдесятеро більше, ніж за аналогічні гроші хоче зробити Департамент адмінпослуг. Тож за бажання можна було зменшити ціну контракту, або ж запросити більше охоплення для публікацій.