Неділя, 17 Жовтня, 2021

Кернес про Жукова і Барабашова. За підсумками сесії міськради

Сьогоднішня сесія міської ради для мера була ударною – відразу за двома ключовими проблемними питаннями Геннадій Кернес вніс свою ясність, набравшись сміливості самому відредагувати всі точки над «І», там, де до цього була плутанина у Законах України та у місцевих постановах. Далі на kharkovyes.

Закон України про декомунізацію містить декілька нерозв’язаних і суперечних моментів, які в деталях не розшифровані. Власне саме недоробка Закону про декомунізацію і дозволила 26 лютого проголосувати депутатам за повернення проспекту імені Маршала Жукова – адже комуністичні герої Другої світової не підлягають декомунізаціі, в разі, якщо внесли вклад в перемогу над фашизмом. Це урок і виклик інституту Національної пам’яті і радикальним патріотичним організаціям, які не змогли в юридичному порядку оформити, доказово піднести злочини «кривавого маршала» проти народу України. З кількох спірних особистостей норми закону не давали ясності, а у відповідних інстанцій не вистачило чи то часу, чи то ресурсів, що б довести свої висновки до логічно завершеною форми.

Геннадій Кернес підсумував:

«Законодавча база по декомунізації, як багато норм, прийняті після 2013 року, містить масу протиріч, і псевдопатріоти в Харкові намагаються гріти на цьому свою популярність. Розуміючи це, ми вибрали спокійний тон і послідовний план дій – в рамках своїх повноважень і законодавчому полі, якщо потрібно – в суді, продовжувати відстоювати права харків’ян на історичну пам’ять».

Точно так само незаперечно на думку міського голови дорога, що сполучає вулицю Шевченка і проспект Ювілейний, яка пройде через ринок «Барабашово» поліпшить транспортну доступність. У чому тут не стикування і неясність?

«Ви програли нам суди, згідно з якими заборгували гроші перед містом, які ви не платите за оренду землі. Це поки 7 млн. грн., а позовів у нас на більш ніж 4 мільйона», – зазначив Геннадій Кернес.

Так – по юридичних правилах це так, феміда не має емоцій. Не дивлячись на те, що підприємці ринку звинувачують мера у брехні, що їм були порушені обіцянки – підв’язати ці емоції і думки юридично в судові процеси складно. І якщо фактор фінансових позовів не впливає прямо на будівництво дороги через ринок, то інші аргументи Кернеса також спокійні і прості. Дорога, яка з’єднує вулицю Шевченка і проспект Ювілейний, була зарезервована в Генеральному плані Харкова ще в 1953 році. Ця ж дорога була внесена в Генеральні плани розвитку Харкова в 1986, 2004, 2013 і 2019 роках. І справа в тому, що з проханням побудувати цю ж дорогу в жовтні 1997 року до Харківської міської ради звертався сам президент концерну «АВЕК» Олександр Фельдман.

«Тому я вважаю, що ми робимо правильно, що готуємося до початку робіт на цьому напрямку. Дорога буде побудована, принесе велику користь городянам і гостям міста. А керівництво ринку створило некомфортні умови для працівників та відвідувачів: він забудований, там складно проїхати і трапляються пожежі»- підкреслив міський голова.

Геннадій Кернес попросив представників концерну «АВЕК» діяти в юридичних рамках, нагадавши ще раз, що раніше керівництво концерну зверталося до міської ради з проханням побудувати цю дорогу і заборгувало харківській громаді кошти за оренду землі.